Мою сьогоднішню спокійну ранкову прогулянку перервала шокуюча картина. Прославляючи Бога і насолоджуючись осінньою пишністю, раптом я побачила череп і кістки рук, що наче проростали з-під землі. Відьми, надгробки, привиди, павуки та змії — все це прикрашало чиюсь галявину перед будинком. Я стрімголов побігла, і бігла так швидко, як могла. Чому люди вважають, що смерть і зло — це весело, що над цим можна жартувати чи святкувати це? Вони не вірять, що це справжнє, чи дійсно люблять це?
Особисто мені подобається наряджатись і веселитись. Один з таких днів, що найбільше запам'ятався, був у коледжі на Хеллоуїн, коли я одягнулася у примхливого космо-інопланетянина і для доповнення розмалювала своє обличчя зеленим харчовим барвником. Це був дивовижний успіх та неймовірне задоволення — доки я, прийшовши додому, не почала мити своє обличчя. На жаль! На наступний день мені довелось довго пояснювати, що з моїм лицем (Веселий факт: харчові барвники дуже погано змиваються).
На жаль, це свято — це можливість для багатьох зобразити окультизм, смерть, зло, кров, скелетів, кладовища та інші численні жахливі речі. Повна протилежність тому, що ми, християни, святкуємо кожну весну на Пасху! Різкий контраст: зло проти добра, смерть проти життя, темрява проти світла, обман проти істини, смуток проти радості, відчай проти надії, страх проти миру та сатана проти Ісуса.
За відсутності надійного джерела істини у людей немає підстав не святкувати щось інше. За відсутності особистих стосунків з Творцем і Спасителем у людей немає причин не святкувати цей фальш. Все, що приємно доти, доки не міститиме в собі Бога, дуже часто перемагає.
Трагедія в тому, що без Істини і Спасителя, все закінчується набагато гірше, ніж можна було б зобразити найжахливішим декором газону.
Зрештою, кожен з нас постає перед вибором, кого і що святкувати — і цей вибір приведе нас до одного з двох вічних напрямків: небо чи пекло.
Маю надію, що надалі ми будемо уважнішими до того, що святкуємо у цей період чи взагалі протягом року. Чому? Тому що я навіть не можу собі уявити дивовижнішого, як те, що нам пропонує Господь.